Taal

F.A.Q.

Frequently asked questions


Wat zijn de algemene voorwaarden?

Hier vindt u de algemene voorwaarden van Hampton Bay.


Hoe lang heb ik garantie op mijn Hampton Bay producten?

De garantie vindt u in de algemene voorwaarden, in artikel 10: klik hier


Kan ik het product komen bekijken in de winkel?

Jazeker, u bent van harte welkom. Wij hebben echter niet alle producten tentoongesteld in onze winkel, dus u kunt het beste eerst even bellen: +31 24 675 08 57, of ons mailen: info@hamptonbay.nl.


Kan mijn online aankoop thuisbezorgd worden?

U kunt uw online bestellingen laten bezorgen op uw huisadres of een willekeurig ander adres. U kunt dat invullen bij de bestelling op de webshop. Meubels die u in onze winkel in Nijmegen bestelt, leveren we bij u thuis via onze eigen bezorgdienst.


Wat zijn de voorwaarden van de cadeaubon?

De cadeaubon is geldig tot 1 jaar na datum vermeld op de aankoopbon.

De bon is alleen geldig als u de originele cadeaubon inlevert.

U kunt meerdere cadeaubonnen per order gebruiken, de minimum besteding is echter per cadeaubon € 350,-.

De cadeaubon is ook geldig bij opruimingen en acties.


Ik wil mijn online bestelling annuleren, kan dat?

Het is niet mogelijk een online bestelling te annuleren zodra u de bestelling heeft afgerond. U kunt echter altijd contact opnemen met onze klantenservice info@hamptonbay.nl of telefonisch contact opnemen met onze fysieke winkel via het telefoonnummer +31 24 675 08 57.


Is er sprake van een minimaal bestelbedrag en op welke manier kan ik betalen?

Nee, er is geen minimaal bestelbedrag. In de winkel van Hampton Bay kunt u zowel contant als met uw pinpas betalen. Online kunt u betalen via iDeal.


Wat zijn de verzendkosten voor een online bestelling?

Als u het artikel (of de artikelen) afrekent ziet u automatisch de kosten voor bezorging in Nederland erbij staan.


Wat is de levertijd van een online bestelling?

De levertijd van meubels en accessoires is verschillend:

Accessoires

Zijn alle producten op voorraad dan is de levertijd tussen de 5 en 10 dagen. Is slechts een deel voorradig, dan sturen we de voorradige producten alvast naar u toe, u ontvangt de producten die we moeten bestellen dan later. We sturen u trouwens binnen 24 uur na uw online bestelling een mailtje met de levertijd van de producten. Vervolgens ontvangt u een dag vóór aflevering een mailtje van ons. U ontvangt daarbij een track & trace code, zodat u uw bestelling kunt volgen.

Meubels

Indien u een voorradig meubel online bestelt, dan nemen we binnen 2 werkdagen telefonisch contact met u op voor het maken van een afleverafspraak.


Kan ik zelf een afleverdatum bepalen voor bestellingen met accessoires?

Jazeker. U kunt hiervoor een mail sturen naar info@hamptonbay.nl. Zet in uw mail in elk geval de gegevens van uw bestelling en uw telefoonnummer. Wij kijken dan of we aan uw afleverwens kunnen voldoen en zullen u hierover zo spoedig mogelijk berichten.


Kan ik een online bestelling afhalen bij Hampton Bay in de winkel?

Ja, het is mogelijk een bestelling in de winkel af te halen. Stuur hiervoor wel even een mail naar ons met uw gegevens en het ordernummer van uw bestelling: info@hamptonbay.nl, of bel ons even: 024 - 675 08 57.


Het product dat ik in uw winkel gekocht heb, blijkt bij thuiskomst beschadigd te zijn, wat kan ik doen?

Neemt u in dat geval zo spoedig mogelijk contact met ons op. We zullen dan samen met u een passende oplossing vinden.


Ik wil afzien van de aankoop. Binnen welk termijn moet ik mijn aankoop retourneren?

U kunt uw aankoop binnen veertien dagen retourneren. Zie voorts artikelen 6,7 en 8, betreffende de herroeping in onze algemene voorwaarden.

Let op! Retourbetalingen verzorgen we binnen veertien dagen na ontvangst van uw retourzending. Verzendkosten komen voor uw rekening, tenzij het verkeerde artikel is geleverd.


Een product uit mijn online bestelling is beschadigd geleverd, of ik heb niet het juiste product ontvangen. Wat moet ik doen?

Om een product te retourneren stuurt u eerst een e-mail aan info@hamptonbay.nl. Geef in deze e-mail de reden op waarom u het product wilt retourneren. Is dat omdat het verkeerde artikel geleverd is, of is er een breuk of beschadiging?

Breuk of beschadiging

In dit geval dient u een aantal foto’s mee te sturen. Tevens dient u in een korte toelichting te omschrijven wat er volgens u gebeurd is. Dat is belangrijk voor ons, opdat onze afdeling Customer Service de zaak goed kan beoordelen en uw retour kan goedkeuren of afkeuren. Bij goedkeuring hoeft u overigens het artikel niet altijd te retourneren. Wij zullen in dat geval het verschuldigde bedrag z.s.m. aan u crediteren.

Verkeerde artikel geleverd

Ook in dit geval stuurt u ons een e-mail: info@hamptonbay.nl. Vertel ons welk artikel u besteld heeft en welk artikel u ontvangen heeft. Retourneert u een artikel omdat het verkeerde artikel geleverd is, dan vergoeden we tevens de verzendkosten.

Let op! Retourbetalingen voeren we binnen veertien dagen na ontvangst van uw retourzending uit.


Waar kan ik een klacht of vraag over een product of dienst indienen?

Vragen of klachten over producten of diensten van Hampton Bay kunt u bespreken met de medewerkers in de winkel of u kunt ze mailen naar info@hamptonbay.nl. Onze klantenservice zal dan binnen 24 uur contact met u opnemen.


Staat uw vraag er niet bij?

Stuur een e-mail naar info@hamptonbay.nl of bel naar onze winkel: 024 - 675 08 57, en we beantwoorden uw vraag zo spoedig mogelijk.